Breaking news: Am făcut un poster

În advertising se lucreaza din ce în ce mai puține postere. Evenimente și campanii online, promoții, chiar și OOH-uri, ședințe foto, filmări, dar nu postere.

Asa că anul ăsta, de ziua noastră, ne-am făcut cadou un poster. De fapt 2. Ambele ilustrează toate cele aproximativ 75 de branduri pentru care am creat. Sunt un kind reminder al diversității creațiilor noastre, al abilității noastre de a ne adapta.

“La sfârșitul anului trecut, am aruncat toate foile de flipchart care se tot adunau și ne sufocau. Cațiva dintre noi am avut o reținere, speriați de gândul cu atâtea idei entuziasmante vor fi pierdute. Dar acum avem spațiu pentru nou. Avem doar aceste două postere care comprimă pasiunea și munca infuzate în 14 ani de activitate, iar asta ne va inspira oricând ne-am teme că ne părăsește muza.”, spune Florin Olingheru, Creative Director.

 

“Avem si o varianta alb-negru. Exprimă o fărâmă din filozofia the Syndicate, referitoare la modul în care ne privim clienții. Spre deosebire de agențiile mari, care prioritizează în funcție de bugete, pentru noi toți clienții sunt la fel de importanți. Ne asigurăm că toată lumea primește “tratament preferențial”. Și culmea, calculatoarele noastre se închid de cele mai multe ori la ora 18. Nu ne lăudăm, dar după atât de multă vreme e bine să ne mai oprim ocazional și să analizăm cum și unde ne situăm.”, spune Răzvan Vasiloiu, Head of Strategy.

„E încurajator faptul că un business 100% românesc poate funcționa independent atât de multă vreme, mai ales în domeniul publicității. În cei 14 ani am trecut, bineînteles, prin momente mai sensibile, dar am reușit de fiecare dată să ne adaptăm, fără să facem vreun rabat de la calitate. Avem curajul si increderea ca oricare dintre cei 75 de clienți vor spune acelasi lucru.”, spune Valentin Vernea, Client Service Director, the Syndicate.